25 Temmuz 2014 Cuma

Duru Düşler Atölyesi

Herkese Bayram öncesi kısa bir merhaba demek istedim.
Malum artık küçük bir bebeğim var sorumluluğum çok fazla arttı ve vaktimin bütün çoğunluğu artık Duru hanım ile geçiyor. Sadece o uyudugu zamanlarda kendime vakit ayırabiliyorum.  İki arada bir derede, senelerdir istediğim yeni bir oluşum gerçekleştirdim. İsmi Duru Düşler Atölyesi  , 
Bu atölyede neler mi var , ilk etapta bebeklere özel ürünlerle başladım. Meşhur bulut yastıklarım,  doğumlarda, doğum günü mevlüd, diş buğdayı törenlerinde dağıtılmak üzere keçeden magnetler, lavanta keseleri. Hepsi el emeğim göz nurum. 
 Duru Düşler Atölyesinin yeni bir de instagram hesabı var. 
Kullanıcı adı : durudusler

Facebook da ise tüm ürünleri görebileceğiniz bir albüm düzenledim, yeni ürünler tasarladıkça güncelliyorum, linki
 Detaylı bilgi ve sipariş için
durudusleratolyesi@gmail.com









1 yorum:

  1. Bunlar çok tatlılar, ellerinize sağlık :)
    Sizi takibe aldım , bende bloguma beklerim.
    http://yagmur-serhats.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil

Güzel yorumlarınızı bekliyorum

Related Posts with Thumbnails