13 Eylül 2012 Perşembe

Collonges La Rouge, Fransa


     Arşivdeki fotoğrafları karıştırırken bir sürü gezi fotoğrafı buldum, ilginç yerleri sizlerlede paylaşmak istiyorum. 2008 senesinde ailemle geniş kapsamlı bir Fransa gezisi yapmıştık. Bu gezi esnasında duraklarımızdan biri de Fransanın Limousin bölgesine bağlı Collonges La Rouge kasabası olmuştu.
        Collonges La Rouge  Kırmızı kumdan yapılmış taşlarla  örülmüş  muhteşem evleriyle masalsı sokakların oluşturdugu bir bölge.
         Fotoğraflara bakınca ne demek istediğimi daha iyi anlayacaksınız.


Kızıl ve yeşilin buluştuğu tarihi bir kasaba;










Annem ve ben;


Yağmur yağdıktan sonra kızıl taşlar daha da belirginleştiği için özellikle yağmurdan sonra açan güneş ile fotoğraf çekilmesini öneriyorlar , ama bu şansı yakalamak oldukça zor tabi.

Gezdiğim yerlerden hatıra kartpostal almayı çok seviyorum, genelde turistler gezdikleri yerlerden kartpostal alıp sevdiklerine postalıyorlar, Bense anı olarak saklamayı tercih ediyorum.
Collonges La Rouge 'dan aldığım kartpostallar:

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Güzel yorumlarınızı bekliyorum

Related Posts with Thumbnails