20 Temmuz 2012 Cuma

The Woo'dan detaylar

Öncelikle herkese hayırlı ramazanlar dilerim.
The Woo mağazasında gezerken hoşuma giden detayları sizinle paylaşmak için fotoğrafladım.

İlk olarak desen desen askılıklar, özellikle paris temalı olanları çok beğendim, fakat fiyatları bence biraz pahalı.



Ve bu sene heryerde görmeye alıştığımız hatta yavaş yavaş bıkmaya başladığımız cupcake desenli askılıklar.

                        Birbirinden ilginç  Duvar saatleri;



Ve son olarak sevdiğim bir bölüm duvar panoları, vintage ve çiçek desenli.



                İleride yapmak istediğim hayallerimden biri de farklı, kendi zevkime göre ürünlerin satıldığı bir dekorasyon mağazası açmak. Kim bilir belki bir gün gerçek olur.  Buradan sizinle paylaşır, ve sizleri mağazama davet ederim :)))

11 yorum:

  1. ne güzel bir hayal. umarım gerçek olur:)
    paylaştıklarınız çok güzel, teşekkürler.
    sevgiler

    YanıtlaSil
  2. hepsi harika cupcake bayıldım hayallarinin en kısa zamanda gerçekleşmesi dileğiyle sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cokvtesekkur ederim hepimizin hayalleri gerceklessin insallah

      Sil
  3. Birçoğu yapılabilir fikirler
    Özellikle çatal bıçaklı olan askıları not aldım. Tahta ve tel yeterli..
    Vintage tablolar ise birtürlü vakit ayıramadıklarımdan..
    Hayalini umarım gerçekleştirirsin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet yapilabilir gercektende bi denemek lazim

      Sil
  4. The woo benim de Palladium'da keşfettiğim ve gezmeyi çok sevdiğim bir mağaza...dekorasyon mağazası hayalinin gerçeğe dönüşmesi dileğimle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende palladiumda kesfettim zaten. Cok sagol canim

      Sil
  5. İNSAN BİRAZDA HAYALLERİ İLE YAŞAMI GÜZELLEŞTİRİR,RENKLENDİRİR.
    SEVGİLER

    YanıtlaSil
  6. Dükkanının ilk müşterisi de ben olmak isterim ^^

    YanıtlaSil

Güzel yorumlarınızı bekliyorum

Related Posts with Thumbnails