12 Ocak 2012 Perşembe

Kombinler İçin Bir Fikir ve İndirimler

Bir yere gideceğim zaman gardrobumun önüne geçer bakar dururum. 
Hazırlanmak için vaktim kısıtlıysa , hangi parçayı ne ile kombinleyeceğime uzun süre karar veremem.
Bu durumdan kurtulmak için kendimce bir yol buldum, ve benim gibi zorlananlar için bir tavsiye olsun istedim.
Dolabımdaki uygun parçalardan kombinler hazırlayıp cep telefonumla fotoğrafladım.
Uygun üst , alt parça, çanta, takılar, süreceğim ojeye kadar kombinledim ve yatağın üzerine serip fotoğrafladım. Cep telefonumda giysi kombinleri diye klasör açtım ve tüm fotoğrafları buraya ekledim.
Böylelikle acil bir yere gideceksem, ne giyicem diye düşünmeye vaktiniz yoksa, gardrobun içinde kaybolmak yerine,  hemen cep telefonuzdan fotoğraflara bakıp uygun kombininizi seçebilirsiniz.



  Bu arada her yerde acayip indirimler var. Geçen hafta cumartesi günü Starcity avm' ye gittik. Ve üstte gördüğünüz parçalardan çoğu oradan alındı. Kırışık ufak paketlerdeki ürünleriyle tanıdığımız T-box markası koton kıvamında normal kıyafetlerin bulunduğu çok büyük mağaza açmış. Ben ürünlerini çok beğendim , üstelik %50 indirimdeydi.
İlk fotodaki yarasa kollu kaban, ve son fotodaki turkuaz mavi etek t-box'dan.
 Turkuaz ceket ise Bershka.
Şapka Mango.

2 yorum:

  1. Yok artık Bahar'cım.Bizde cumartesi Starcity'deydik :) Bak yine karşılaşmadık,bakalım nerede karşılaşıcaz artık :) fikir süper bu arada,sevgiler canım :)

    YanıtlaSil
  2. aaa gerçekten mi bu kadar tesadüf olur, ama bir türlü karşılaşamıyoruz :((.
    bakalım bende bekliyorum

    YanıtlaSil

Güzel yorumlarınızı bekliyorum

Related Posts with Thumbnails