27 Aralık 2011 Salı

Love Mandallar

Biliyorsunuz bir mandal furyasıdır gidiyor. Özellikle yabancı sitelerde çok hoş örneklerle karşılaşıyoruz. Geçenlerde bu minik love mandallarını bir şeyler yaparım diye aldım.



                       Bu mandalları boş çerçevemize, küçük notlar ve fotoğraflar asmak için kullandım.


                       
                       Yılbaşı hediye paketlerinizin üstünü bu renkli minik mandallarla süsleyebilirsiniz.
 Yada benim yaptığım gibi fotoğraflar, küçük notlar, listeler asmak için kullanabilirsiniz.

10 yorum:

  1. ÇOK güzel bir fikir ve mandallarda çok hoş ..
    teşekkürler

    YanıtlaSil
  2. O zamannn bu güzel mandallar nerden alındı, onu da öğrenelim :))

    YanıtlaSil
  3. Mandallar çok şirinmiş gerçekten
    ayrıca resimdeki sensin sanırım
    çok tatlı bir fotoğraf:)

    YanıtlaSil
  4. Bende bu mandalları mutfakta kuruyemiş,bisküvi tarzı şeyler yarım kaldığında kapamak için kullanıyorum. O şekilde de çok şirin oluyor.

    YanıtlaSil
  5. Moda kesh, çok şirinler öyle değil mi. sevgiler.
    "Mughetto, valla tatlım küçük bir züccaciye dükkanından aldım bunları.
    "Pembe bloğum evet canım benim biraz nostalji yapmak istedim. çok teşekkürler

    YanıtlaSil
  6. "zayıflamamlazım, ben o iş için ikeanın paket mandallarını kullanıyorum canım hiç hava aldırmıyor

    YanıtlaSil
  7. Çok şekerler,ama o sevimli küçük kız daha da şeker ;) Ben de Boyner Evde de noel babalı görmüştüm elim gitti almaya bıraktım..

    YanıtlaSil
  8. Harika bir fikir nasıl da güzel duruyor. Mandallar resmen çerçevende hayat bulmuş. Aklına sağlık :)

    YanıtlaSil
  9. Hasibe'cim çok teşekkürler.eminim sen de çok güzel şeyler yaardın o noel babalılarla.
    Did dans la mode, çok sağol canım çok naziksin

    YanıtlaSil
  10. Merhaba canim mandallara bayildim. Istanbulda misiniz?? tam olarak nerden aldiniz? Adres verir misiniz?

    YanıtlaSil

Güzel yorumlarınızı bekliyorum

Related Posts with Thumbnails