7 Aralık 2011 Çarşamba

Kalp Süs


Bu aralar  içi dolgulu kalpli süslerden yapmak istedim, pek başarılı olamadım :)) 



                       Yinede  komodin çekmecemi süsleyen güzel bir ayrıntı oldu.

     
      Kumaşları kalp şeklinde kesip elde dikip içini doldurdum, kenarlarına tekstil yapıştırıcısı ile su taşı ve tek bir inci yapıştırdım. Aslında lavanta ile doldurup çekmece içlerine de yerleştirilebilir.



            Pastelin bu oje renkleri çok hoşuma gitti özellikle koyu yeşil ve gece mavisi,  bu renkler bu kış benim favorim.

5 yorum:

  1. Gayette başarılı olmuş,
    ben beğendim canım.
    ellerine sağlık:)
    sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  2. İnanmıyorum o dantellerin güzellikleri inanılmaz. Nereden alındılar merak ettim. İlk onlar gözüme çarptı. Kalp çok hoş romantik olmuş. İnsanın baktıkça içi açılır.

    YanıtlaSil
  3. çok şirin olmuş ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  4. komidine çok yakışmış canım kendine haksızlık etme ellerine sağlık sevgfiler:)

    YanıtlaSil
  5. "Pembe bloğum çok teşekkürler canım.
    "Suhuba, canım onların hepsi kadıköy cuma pazarından alınma
    "Gönül, çok teşekkürler
    "Fikir projeleri çok düzgün bir işçilik olmadı o yüzden , çok teşekkürler

    YanıtlaSil

Güzel yorumlarınızı bekliyorum

Related Posts with Thumbnails