29 Aralık 2011 Perşembe

2011 Yılı Özeti

Herkese Merhaba, malum yılbaşına bir kaç gün kala , yeni yıl heyecanı bizi sarıp sarmalamış durumda.
Geride kalacak 2011 yılında bloğumda neler paylaşmışım neler yapmışım kısaca bir göz atmak istedim.

Gittiğim gezdiğim yerlerin fotoğraflarını paylaşmışım.


           Fermuardan tasarladığım aksesuarlara bol bol yer vermişim. Bileklikler, küpeler, kolyeler...
Kurduğum sofraları , yaptığım yemekleri paylaşmışım.
Kanaviçeye 2011 yılında merak sardım malzemelerini alıp en kolay örneklerle başladım. Kanaviçe bloglarını takibe aldım, çok heveslendim fakat gerçekleştirmeye vakit bulamadım.
DIY ( Do it yourself) kendin yap projelerini paylaştım.  Objelere kendimden birşeyler katıp, baştan yaratmak veya minik detaylarla süslemek çok hoşuma gitti.

Bizim evimizde dekorasyon sürekli değişim gösterir. Çünkü ben sürekli acaba daha güzel nasıl olabilir diye uğraşır dururum evle. Bu sebepten ve çok sevdiğimden bol bol kendi yaptığım dekorasyon örneklerini paylaştım. 


Bu sene Özellikle yatak odası dekorasyonunda radikal değişiklikler yaptım, çok içime sindi.


2011 yılı böyle geçmiş. Bakalım 2012 bize neler getirecek ? 
Öncelikle herkese sağlık ve huzur getirsin diğer şeyler zaten olur.
Sevgiyle Kalın.
Bahar

4 yorum:

  1. bloğunuzun 1 senelik özeti olmuş ne güzel.kuşlar kadar özgür bir sene olsun:)

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim herkes için inşallah. sevgilerimle

    YanıtlaSil
  3. Yatak odanıza baa- yııl- dımmm.
    Sanki Fransız bir dekorasyon dergisine bakıyor gibiydim , yatak odanıza baktığımda
    Bütün yaptıklarınız, elinizin değdiği her şey, özellikle de fermuar tasarımlarınız harika olmuş. O mavi, mini mini vazoları nereden aldınız acaba, onlar da İkea mı, o kadar şık ve sade olmuşlar ki; hemen alasım geldi, kırmızıları da varmıydı acaba onların :)

    YanıtlaSil
  4. Çok güzel yapmışsınız herşeyi. Çok beğendim..
    Ortak yönümüz çok. Evdeki objelerin benzerleri ve aynı meslek..
    Sevgiler

    YanıtlaSil

Güzel yorumlarınızı bekliyorum

Related Posts with Thumbnails