1 Ekim 2011 Cumartesi

Ikea'dan Fikirler

Geçtiğimiz pazar günü ikea'ya uğradık. Ikea dekorasyon mağazalarından vazgeçilmezim, fakat pazar günü ikea gezisi kalabalık yüzünden ızdıraba dönüşebiliyor.


         Örnek dekorasyon düzenlerinden daha çok fotoğraf çekmek istiyordum fakat, kalabalık yüzünden pek başarılı olamadım, artık bir daha ki sefere.

             Aydınlatma dekorasyonda çok büyük önem taşıyor. Özellikle bu bölümde masa üstünün ve vitrinin direk aydınlatılması hoş bir ambiyans yaratmış. Duvardaki aynalarla da ferah bir köşe hazırlanmış.



          Bu çerçeveler yeni çıkmış sanırım, kelebek desenleri kartondan oyulup boyut kazandırılmış.
  Hoş bir örnek olmuş.

10 yorum:

  1. pazar günleri ikea hakikaten hiç çekilir gibi olmuyor bir keresinde otoparkında 45 dakika mahsur kalmıştım bir dahamı asla :D
    iyi birkaç kare yakalayabilmişsin .

    Yinede benim adıma güzel oldu şu fotoğraflardaki mumlardan varmı diye düşünüyordum ..
    vitrinin yanında bulununan abajurda kesinlikle favorim süper estetik bir parça.

    Bu arada o üç boyutlu kelebeklerden çalışmıştım ben daha önce , çok pratikti aslında çok yüksek bir fiyat koymuşlar o nedir öyle yahuu

    YanıtlaSil
  2. şu ikea ne güzel birşeydir :) ama ben sizden daha kıdemliikeacıyım :D 12 yıldır nimetlerinden faydalanıyorum. :) ama yine de her sezon yeni vedaha ilginç şeyler görmek beni şaşırtıyor

    YanıtlaSil
  3. İkea evimizin herşeyi :) ben kendimi kaybediyorum orada :) Dolap içi aydınlatma çok iyi oluyor gerçekten biz de uyguladık canım,çok şık oluyor...

    YanıtlaSil
  4. Yarın blogumuzda olacak ilk hediye çekilişine mutlaka katılmalısınız! :)

    Sevgiler..

    http://melexy.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  5. çok hoşlar, evet çok kalabalık oluyor haftasonları, boş zamanlarda gidip bol bol fotoğrf çekmek lazım :)

    Kahve Dükkanı'ndan sevgiler...

    YanıtlaSil
  6. ikeanın o pazar kalabalığından nefret ediyorum insanlar resmen akın ediyor. Şöyle ağız tadıyla her şeye el atmak resim çekmek düşünmek bakmak ancak haftaiçi yapılıyor:)

    YanıtlaSil
  7. Evet burası benim içinde herzaman çok keyifle gezilen bir yer oldu. Görüşmek üzere

    YanıtlaSil
  8. baharcım gerçekten bir ızdırap gibi hafta sonu gitmek hem istanbul trafiği hemde istanbul forumla çok yakın olmaları kalabalıgı arttırıyor .ama ben küçücük mekanlara o kadar eşyayı sıgdırıp ferah bir görüntü yakaladıkları için çok seviyorum :D:D

    YanıtlaSil
  9. Kelebek aşığı olaraktan bu kelebekli çerçeveye bayıldım:)) Hemen ikea ya bakmalı:))

    Çok öptüm canım:)))

    http://ennstyle.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  10. " Elifcim, ne zaman fotoğraf makinesine uzanıp çekmeye çalışsam önümden insan ordusu geçiyordu resmen :)
    evet o kelebekler biraz pahalı olmuş , bende onun için fotoğrafladım, kendi yapabileceklere ilham olur dedim.

    "Tarchin, bende ilk açıldığından beri müptelasıyım,

    "Aktüel moda, bende senin gibiyim canım , herşeyi inceliyorum.
    "Melexy katılmaya çalışırım canım.

    "leylacım, işte haftaiçi işe gittiğimden ancak ya haftasonu yada haftaiçi akşam gidebiliyorum.
    "Pembe, doğru söylüyorsun canım.
    "Suhuba, aynen katılıyorum canım.
    "Mavii, evet canım bende bazen o fikirler için gidiyorum. ama oradaki örnekleri kendi evine uygulayabilmek gerçekten zor.

    YanıtlaSil

Güzel yorumlarınızı bekliyorum

Related Posts with Thumbnails