3 Ekim 2011 Pazartesi

Eminönü, Kapalı çarşı

İstanbul'da yaşayanlar çoğu zaman İstanbul'un tadını çıkartamıyorlar. Ama tatil için gelenler 1 haftada altını üstüne getiriyorlar keyfini çıkartıyorlar. Bizde nasıl olsa hep elimizin altında diye hep erteliyoruz. 
Ama geçtiğimiz hafta sonu öyle olmadı. Aldım annemi yanıma vapur sefası oradan Beyazıt Kapalı çarşı oradan Mısır çarşısı Eminönünü derken ayağımıza kara sular indi, ama güzel bir gezi oldu.


          Bu lokumlar , gel, beni ye, diye bağırıyor resmen.



      Kapalı Çarşını değişik bir atmosferi var.




Herkese mutlu bir hafta diliyorum.
Sevgiler
BAHAR

9 yorum:

  1. Off ne güzel olmuştur. Dediğin gibi İstanbul dışındakiler buraları bizden daha çok geziyordur belki....

    YanıtlaSil
  2. "Suhuba, valla ben şahitim 1 haftada gezilmedik yer bırakmıyorlar şu koca istanbulda.

    YanıtlaSil
  3. Tam havasıydı oraların, bir ara bende niyetlendim ama işe gitmem gerekince kaldı, zaten bir türlü gidemiyorum kafaya taktıkça:)

    YanıtlaSil
  4. Sadece bir defa azıcık görebildiğim kapalı çarşıyı gezmek çok istiyorum doya doya , Kuzum resimler bu kadarmı ??

    YanıtlaSil
  5. " cafenohut, bende kış bastırmadan, vapur sefası yaparak gitmek istedim, bu aralar tam vakti,
    "Elifcim, evet bu kadar tatlım, esnaf çoğu yere fotoğraf çekilmez ibaresi koymuş, anlayamadım doğrusu

    YanıtlaSil
  6. Gerçekten çok haklısın tatlım,geçen hafta bizde eşimle aynı şeyi konuştuk,dünyanın bir çok ülkesinden hem de yaşları epey ilerlemiş kimseler ülkemizi ziyarete geliyorlar,ama malesef biz bazen burnumuzun dibindeki güzelliklerin kıymetini bilmiyoruz.Lokum canım çekti bak görünce ;) İyi haftalar tatlım..

    YanıtlaSil
  7. " Aktüel moda, evet ya o emekli olmuş turistler nasıl geziyorlar hiç yorulmadan, bir de bıcır bıcır sürekli birşeyler anlatıyorlar birbirlerine.

    YanıtlaSil
  8. Çok haklısın, İstanbulda yaşarken eminönüne kaç kez gittiğimi sorsan bir elin parmaklarını geçmez ama şimdi kalkıp gelsem sıralıdır gezilecek yerlerim:)

    YanıtlaSil
  9. Yılda 4-5 kez giderim,aynen ayaklarım kopar gezmekten.1lira,2 lira derken jeton parasını zoe ayırırım,ne bulsam alırım kurdeler,fisto...ay aklıma düşürdün şimdi.annemi ayarlayım da bende kendimi arayım aralara..

    YanıtlaSil

Güzel yorumlarınızı bekliyorum

Related Posts with Thumbnails