20 Haziran 2011 Pazartesi

Romantik Dekorasyonum


Romantik dekorasyonu ne kadar sevdiğimi bilmeyen kalmadı sanırım. Bugün yine dekora ettiğim evimden bir köşeyi beğeneceğinizi umarak paylaşmak istedim.

Yatak odalarında şifonyer üstleri ya makyaj malzemeleriyle doldurulur. Ya da odaya girer girmez elimizdeki çantayı anahtarı bıraktığımız bir depolama alanı olarak kullanırız. Ben ise şifonyer üstünü odak noktası haline getirmek istedim.

Haftasonu dekorasyon duraklarımdan biri olan English Home'a uğradım. Bu güzel ferforje manken mumluk ve askılığı kaptığım gibi kasaya koştum. Aslında ilk olarak amacım takılık olarak kullanmaktı, ama sonra  eve gelince böyle bir kombinasyon yapmak çok daha hoşuma gitti. 
















                        Bu beyaz ferforje askılığı da beğenerek aldım asılmayı bekliyor kendileri.






                                              Ferforje mumluk:  English Home
                                              Pembe Vazo : Ikea
                                              Yapma Çiçekler; Tepe Home, Euro Flora
                                              Gül Mumlar:  Euro Flora
                                              Fransız Dantelli Örtü; Ben Yaptım.
                                              Ferforje kuş figürlü Askılık: English Home

  Facebookdan Bahar Masalini takip için buraya tıklayabilirsiniz.

          Diğer dekorasyon yazılarım için Buraya Tıklayınız.

19 yorum:

  1. Ayy bayıldım çok güzel fotoğraflar,
    ayy o mumluk ve askılık çok şekerler,baktıkça insana huzur veriyorlar..
    Bunların yanında bir de pembiş fincanlarda kahveler oohh ne güzel sohbetler ediler..Sevgiler..

    YanıtlaSil
  2. askılığına bayıldım hepsini güle güle kullan şekerim:)

    YanıtlaSil
  3. english home'a gitmeliyiymmmm:)
    hepsi harika canım çok da güzel olmuş abajur köşen:)

    YanıtlaSil
  4. harika olmuş bu köşe bayıldım . Gerçekten çok romantik .
    Ferforje mankene ise hemen sahip olmak istiyorum . öyle çok aradımki ama bir türlü bulamamıştım .
    Hoşş ben bazı arkadaşlarda görüyorum Englshhome aksesuarları . Almaya gidiyorum genelde bahtsız bir şekilde elim boş eve dönüyorum . İnş bu sefer :)

    YanıtlaSil
  5. içim açıldı hepsi harika

    YanıtlaSil
  6. Askılığa bayıldımm !Bodrumda ki şubelerinde hiç aksesuar yok yada ban hiç denk gelemedim.Sanal satışlarıda yok.Siz hangi şubeden aldınız belki bi arkadaşa aldırabilirim.Güle güle kullanın.
    SEVGİLER

    FATOŞ

    YanıtlaSil
  7. "Aktüel Moda, çok teşekkürler canım, ay kahve dedin canım kahve çekti :))
    "Coco jelly, teşekkürler tatlım
    " Zeynepcim evet bende bir daha gitmeliyim, başka bişeyler daha gözüme kestirdim.
    "Sahaf Kedisi, sağol tatlım.
    "Elifinelizi, bende çok aramıştım, ama uçuk kaçık fiyatlara bulmuştum, bunu görünce hemen aldım.
    "Gönül, teşekkürler canım.
    "Fatoş hanım Merhaba, Sanırım English home sanal satışlarına yakında başlayacak, sitesinde öyle yazıyor. Ben İst Palladium şubesinden aldım.

    YanıtlaSil
  8. ayy hepside çok cici çok şekerler güle güle kullan tatlım..

    YanıtlaSil
  9. Yaşasın heyooooo benimde mankenim var artık . Aşırı mersi :) sayende

    YanıtlaSil
  10. Güle güle kullan tatlım, bakalım sen nasıl bir kombinasyon yapacaksın merakla bekliyorum

    YanıtlaSil
  11. ferforje askılık ve mumluğu çok sevdim :))

    YanıtlaSil
  12. gercekten de cok güzel olmus ,cok sevdim..

    YanıtlaSil
  13. çok çok güzel tonlamalar bende o kuşlu askıdan almak istiyorudm ne kadar güzel şimdi kafesli mumluklar gelmiş onlarıda tabi şu evi bir boyatsam baharcım cibinikte istiyorum :D:D insanın ruhunu şımartması mutluluk veriyor evinizde hep böyle mutlu olun sevgiler

    YanıtlaSil
  14. "Gök, sağol tatlım.
    "Aysun, çok teşekkür ederim.
    " Mavii, canım çok doğru söylüyorsun, göze hitab eden herşey insanın ruhunu şımartıyor, buna dekorsayonda dahil, bende cibinlik istiyorum ama bakalım henüz plan aşamasında.
    Teşekkürler
    SEvgiler

    YanıtlaSil
  15. çok güzel bir dekorasyon olmuş bayıldım, evinizin neresinde kullanıyorsunuz bunları yatak odası gibi geldi bana.
    http://homestyleboom.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  16. merhaba hepsi birbirinden güzel gercekten b tarzı seven biri olarak bayıldım :)

    YanıtlaSil

Güzel yorumlarınızı bekliyorum

Related Posts with Thumbnails