13 Ocak 2011 Perşembe

Ev Elektroniği Karşılaştırma


BRABANTİA CHR 50LT DOKUNMATİK ÇÖP KUTUSU   575 TL.


Bosch WTE86302TR 8 Kg. Çamaşır Kurutma Makinesi
  750 TL.




Bugün ev elektroniği konusunda bir karşılaştırma yapmak istedim. Dokunmatik bir çöp kutusunun fiyatı neredeyse bulaşık makinesi ,fırın fiyatı kadar, yaptığı iş ise sadece sensörlü olarak  kapak açmak.
Şimdi bu ne perhiz bu ne lahana turşusu mu derler ne derler.
Alt tarafı sensörlü bir kova nasıl bu kadar pahalı olabiliyor.   Elektroniğe düşkün bir insan olsam da Bana çok gereksiz ve pahalı  geliyor, bilmiyorum siz ne düşünüyorsunuz. 

3 yorum:

  1. o paralar kolay kazanılmıyorki bi çöp kutusuna bu kadar para verilsin ben böyle düşündüm yazıktır asgari ücrete yazın nerdeyse uhuuu çok fazla

    YanıtlaSil
  2. çok haklısın canım , bazıları o para için bir ay çalışıyor,Bari bi iş yapsa gam yemiycem

    YanıtlaSil
  3. evet altı üstü bi çöp kutusu işe yarayan bişey olsa neyse
    benim çöp kutum elektrikli olsa ne olmasa ne :)

    YanıtlaSil

Güzel yorumlarınızı bekliyorum

Related Posts with Thumbnails