11 Kasım 2010 Perşembe

Zayıflamadaki Son Durumlar




       Bundan bir ay önce spora başladığımı bu yazımda sizlerle paylaşmıştım. gelişmeler ise şöyle,
  Spor aletleriyle çalışmak bana sıkıcı geldiği için, salon derslerine katılmayı tercih ettim. Haftada iki gün Tae-bo ve haftada iki günde pilates derslerine giriyorum.  Tae-bo çok hareketli çok kalori yaktıran terleten bir spor, pilates ise daha durağan ama kas gelişimine oldukça yardımcı.


        İlk spora başladığım gün yağ ölçümü yaptırmıştım ve bir ay sonra tekrar ölçüm yaptırdığımda 3 kg yağ verdiğimi öğrenince tabiki çok mutlu oldum :) İlk zamanlar tartıda hiç kilo veremediğimi görüp moralimi bozuyordum, ama boşunaymış çünkü vucut spora başladıktan 3 veya 4 hafta sonra ancak kilo vermeye başlıyormuş. Özellikle yağ oranımın azalması beni mutlu etti.


        Yanlış yapılan sporsuz diyetlerde vucüt kilo kaybedebiliyor ama bu çoğu zaman su kütlesinden olduğu için verilen kilolar çok çabuk geri alınabiliyor. Sporu tavsiye ederim, hiç olmazsa yürüyüş bile herkese  iyi gelecektir. Yaz aylarına fit girebilmek için şimdiden çalışmalara başlamak şart :)


          Sevgiler

3 yorum:

  1. bende istiyom yağlarım gitsin:(

    YanıtlaSil
  2. darısı başına canım :)

    YanıtlaSil
  3. Keşke senin gibi azimli olabilsem ben de.
    Blogumda mimledim bu arada seni ;)

    http://birgunlukseyler.blogspot.com/

    YanıtlaSil

Güzel yorumlarınızı bekliyorum

Related Posts with Thumbnails