29 Kasım 2010 Pazartesi

Fransız dantelli masa örtüsü uygulaması

  
  Ne zamandır etajerimin üstüne örtü yapmak istiyordum. Fransız danteli güpürüm vardı ve bunu kullanmak istedim. İlk önce etajerin ölçüsünü alıp ona uygun şekilde organze tül den kumaşı kestim. Kenarlarına güpürün dilim dilim olan kısımları biraz dışarıda kalacak şekilde  iğneledim.


  
Tekrar ölçüsünü kontrol ettikten sonra güpürü köşesinden kesip, yan kenarlara geçtim. Tüm güpürü organze kumaşa iğne ile sabitledikten sonra.


                  Silikon tabancasıyla güpürü , organze ye yapıştırdım, aman dikkatli olun benim gibi elinizi yakmayın :).

                İşte sonuç, ışıl ışıl romantik bir örtü, tam istediğim gibi :)
 Not: Resimdeki pembe bardak mumluğun yapılışını bir sonraki postumda anlatacağım.
                Sevgiler

10 yorum:

  1. çok şık olmuş canım,daha büyüğünden güzel bir masa örtüsü bile olur :)

    YanıtlaSil
  2. teşekkür ederim canım benim, evet olabilir tabi, ama benim dantelim ancak bu kadarına yetti.meraklıları Belki burda görüp evlerine yaparlar

    YanıtlaSil
  3. öyle güzel olmuşki,klasikkkk ve şık..bende bardağı sorucaktım..bir post yayınlamıştım ben yapamadım siz yapın diye orada ki bardakla çok benziyor,sana fikirmi verdim acaba:)

    YanıtlaSil
  4. çok teşekkür ederim Sevecencim, aa sende mi paylaşmıştım görmedim ben hemen bakayım. Ben kervan mağazasında buna benzer bişey görmüştüm. Elimde artık dantel kalınca oraya da yapıştırdım :)

    YanıtlaSil
  5. Harika olmuş Baharcım, sen evinin tüm detaylarını fotoğrafla bence, maşallah çok beceriklisin

    YanıtlaSil
  6. çok beğendim çok romantik olmuş..sanki duvağa benziyor..

    YanıtlaSil
  7. Sevgili Lucy çok teşekkür ederim . Küçük detayları zamanla paylaşmayı düşünüyorum. Hemen yeni evleneceklere fikir olur.

    "Zeynepcim çok teşekkürler , evet canım bu güpürler duvaklarda da yatak örtülerinde de kullanılıyor

    YanıtlaSil
  8. esin eker 1hotmail com1 Haziran 2011 22:07

    kardeşim ellerine saglık bende devamlı böyle süslemelerle ugraşıyorum ama fıransız güpürünü yeni öğrendim allaha emaneet ol esin

    YanıtlaSil
  9. merhaba..

    ben de bu gupurlerden arıyorum nerde bulabılırım acaba

    YanıtlaSil
  10. Elinize sağlık çok güzel olmuş. Malzemeleri nereden temin ettiniz acaba?

    YanıtlaSil

Güzel yorumlarınızı bekliyorum

Related Posts with Thumbnails