5 Ekim 2010 Salı

Spora Başladım

 Sonunda  Spora başlayabildim, bir yıldır spora ara vermiştim, sonunda zamanı  (Fazla Kilolardan kurtulma zamanı ) gelmişti. Tae bo dersleriyle başladık oldukça kalori harcatan bir spor.
Tae-bo sporu,
  Müzik, dans ve kick boxing'in bir karışımından oluşan spor, kolların yumruk, ayakların tekme konsantrasyonu ile en üst seviyede tutulduğu zevkli bir fitnes uygulaması.. Sporda aerobike oranla vücuda uygulanan stres ve gerilimler çok daha fazla.
Faydaları ise şöyle.
Stres atmanızı sağlar
Bütün kaslarınızı, kol, mide, kalça ve bacakları çalıştırır.
Yağları yakmayı kolaylaştırır. Bir saatteyaklaşık 600 ile 800 arası kalori harcanır.
Kan dolaşımını hızlandırır
Basenleri sıkılaştırır 

Zaman içerisinde olumlu sonuçlarını buradan paylaşacağım, belki spora başlamak isteyenlere yardımcı olur. 
Bol sporlu günler dilerim.

2 yorum:

  1. bende 2 yıl yaptım tae bo inanılmaz zevkli bir ders ama uyarmadı deme sonra hiç bir grup dersi seni kesmediği gibi kum torbasında çalışmaya kadar gidiyor olay :)) yani kadınsal şeylerden bir uzaklaşıyorsun :))

    YanıtlaSil
  2. haha evet bu sonuçları doğurabilir, nasıl sen faydasını gördün mü kilo verdirdi mi ?

    YanıtlaSil

Güzel yorumlarınızı bekliyorum

Related Posts with Thumbnails