25 Ekim 2010 Pazartesi

Peçete Halkalarım

                      

       Merhaba şekerler , uzun zamandır post paylaşamadım, ama hazırlıklar sürüyor, ilerleyen zamanlarda projelerimi sizinle paylaşacağım. 
                          Spor yapmaya başladığımı söylemiştim daha öncede , olumlu sonuçlarını almaya başladım, kilolar veriliyor yavaş yavaş. :))))))
                      Neyse konumuza dönelim bugün peçete halkalarımdan bahsetmek istiyorum. Resimlerde görüldüğü üzere iki farklı model var, bunlardan birincisini ben yaptım. İkea da satılan düz sade çelik peçete halkalarından alıyoruz, üzerlerine bir çok yerde bulabileceğimiz parlak taşlardan yapıştırıyoruz, kuruması için bekletiyoruz ve pırıl pırıl peçete halkalarımız hazır oluyor.
                      


 İkinci modelimiz ise İncili model, bunu ben yapmadım hediye geldi ama yapılışı çok basit, şöyle ki ;
                      Boncukçularda veya takı malzemeleri satan dükkanlarda bulabileceğiniz, çocuk bileziği yapılmak için satılan yuvarlak halkalardan alıyoruz.
    Bİr ucunu burkup incilerimizi diziyoruz, tam yarısına geldiğimizde en büyük boy inciyi yerleştirip , küçük boylarıda tele taktıktan sonra diğer ucunuda burkuyoruz, ve çok şık peçete halkalarımız hazır oluyor.

2 yorum:

Güzel yorumlarınızı bekliyorum

Related Posts with Thumbnails