10 Ağustos 2010 Salı

Saçımı nasıl yaptırdım?

En son postumda anlattığım esma sultan yalısına giderken saçımı işte böyle yaptırdım. Düğün açık havada olacağı için ve havanında inanılmaz sıcak olduğunu göz önüne alarak tamamen açık bir model tercih etmedim. Ama topuz da istemedim.Bu yüzden kuaförüm yandan toplanmış bu modeli önerdi. Annemin bana hediye ettiği gümüş aksesuarı da iliştirdi üzerine . Hem şık oldu hem rahat bir model :) Saçımda aksesuar kullandığım için kolye kullanmadım , sadece küpe :)

10 yorum:

  1. oldukça zarif bir model sizede yakışmış uzaktan görebildiğim kadar..

    YanıtlaSil
  2. ben zaten seni tümden çok beğenmiştim :)

    YanıtlaSil
  3. Sevgili Franbuaz çok teşekkür ederim

    Aylincim sağol şekerim, yaz vakti süslenmekde zor oluyor

    Bal gözlü kız teşekkür ederim tatlım,

    YanıtlaSil
  4. çok hoş bir aksesuar kullanmışsın canım..

    YanıtlaSil
  5. Zeynepcim teşekkür ederim annnemin zevki :)

    YanıtlaSil
  6. Çok hoş olmuş, çok ta doğal duruyor, çok beğendim

    YanıtlaSil
  7. Sevgili Atolye Kedi çok teşekkür ederim

    YanıtlaSil

Güzel yorumlarınızı bekliyorum

Related Posts with Thumbnails