24 Mart 2010 Çarşamba

İlk Yazım

Blogumu yeni açtığım için bu yazı deneme mahiyetinde olacaktır.
Bloğumda neler paylaşmak istediğimi kafamda planlamıştım aslında, ama tam olarak toparlayamadım.
Konu başlıkları olarak tabiki birinci sırada ev dekorasyon olmalı , kendi yaptıklarımdan fikirler ve örnekler olabilir. Makyaj yapmayı çok sevdiğim için , makyaj önerileri olabilir. Gezilerde çektiğim fotoğraflara da yer vermeliyim . ( fotoğraf benim için çok önemli ) . Hobilerim ve yaptıklarımla ilgili herşeyi paylaşmak istiyorum. Kısacası artık bu blog macerasına başlamak istiyorum.

2 yorum:

  1. Blog dünyasına hoşgeldin Sevgili Bahar..Güzel paylaşımlarda buluşmak dileğiyle..
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Bu Nazik yorumun için Çok teşekkür ederim Selfet Hoşbulduk. Bende güzel şeyleri paylaşmak istedim. Umarım beğenirinsiniz.

    YanıtlaSil

Güzel yorumlarınızı bekliyorum

Related Posts with Thumbnails